שולחן אוכל עגול

שולחן אוכל עגול – מהם השולחנות המוצעים למכירה בשוק הריהוט ומהם יתרונות שולחן אוכל עגול על פני שאר השולחנות?

נהוג לחשוב כי שולחן אוכל עגול, הינו פחות נפוץ בבתים פרטיים למול שולחנות אוכל מרובעים או מלבניים. למרות זאת, בשולחן אוכל עגול יתרונות בולטים אשר לא קיימים באף שולחן מלבני או מרובע.

בשוק הריהוט ניתן למצוא מגוון גדול מאד של שולחנות אוכל. חלקם יהיו מרובעים, חלקם מלבניים, חלקם עגולים וניתן למצוא אף שולחנות אוכל בצורת אליפסיה ובצורות מעניינות נוספות.

בנוסף, שולחנות אוכל עשויים ממגוון חומרים – מעץ מלא, דרך עץ ממוחזר, מתכת, פלסטיק ועוד.

בהתאם לכך, טווח המחירים של שולחנות אוכל הינו רחב, כאשר שולחן אוכל למשל עשוי פלסטיק, עשוי לעלות בין עשרות למאות בודדות של שקלים, ואילו שולחן אוכל העשוי עץ מלא, עשוי לעלות מאות ואף אלפי שקלים.

ישנם אנשים אשר רואים חשיבות רבה בהשקעה בשולחן אוכל מרשים, מעוצב ומיוחד, ואילו אחרים, חשים כי אין צורך להשקיע את מירב כספם בשולחן האוכל שלהם. שוק הריהוט מציע פתרונות הן לאלו והן לאלו, האפשרויות הן אינסופיות.

באם נרצה לשים את האצבע על ההבדלים בין שולחנות אוכל מרובעים או מלבניים לשולחן אוכל עגול, נתייחס בעיקר לשתי נקודות עיקריות.

הראשונה, היא העובדה שבישיבה סביב שולחן אוכל עגול נוצרת אינטימיות שלא מתקיימת בישיבה סביב שולחן אוכל מרובע או מלבני. למעשה, אף אחד מהסועדים לא יושב במרחק מרעהו וכל אחד מסועדים יכול לשוחח עם האחרים, מה ששומר על האינטימיות והופך את הסעודה למפגש חברתי.

נוסף על כך, בישיבה מסביב לשולחן עגול הגישה לצלחות המונחות על השולחן הינה נוחה משמעותית מאשר בישיבה סביב שולחן מלבני או מרובע.