מעליות ביתיות

מעליות ביתיות משדרגות את החיים בבית

החיים בבית יכולים להשתנות ברגע שאנחנו משתנים. בבתים בהם יש יותר מקומה אחת יכול להיות מצב בו אחד מבני הבית מתקשה לתפקד ולעבור בין כל החללים. הקושי יכול לנבוע מגיל מבוגר בו הביטחון העצמי והפיזי לרדת ולעלות במדרגות יורד, לאחר תאונה או פגיעה פיזית אחרת ובעת מחלה. כל אלו הם מצבים אשר יכולים לקרות בכל משפחה ועם זאת הם לא חייבים להשפיע על הניצול של הבית והחיים בתוכו. בבתים רבים מותקנות מעליות ביתיות כפתרון בדיוק למצבים אלו.

pianowhtside-1000x1000.jpg

כמה מסובך להתקין מעלית בבית קיים?

על שאלה זו אי אפשר לענות באופן חד משמעי וזאת כיוון שכל בית בנוי בצורה שונה ובכל אחד יש צורך משלו (ישנם בתים עם שתי קומות וישנם בתים עם מפלסים או שלוש קומות). החברה המתמחה בתחום מעליות ביתיות תיתן מענה מלא לכל שאלה ותציע את המעלית הטובה ביותר למקום רק לאחר שתדע אלו נתונים עומדים מולה. בביקור או בשיחה וקבלת תכניות, היא תוכל להבין מהם האתגרים ותוכל להציע את המעלית הנכונה ביותר למקום.

לחיות בבית בתקופת ההתקנה

התקנת מעליות ביתיות לרוב לא תחייב יציאה מהבית. בעת שיחה עם החברה אפשר לבדוק איתה מה כוללת ההתקנה, כמה לכלוך יהיה במקום וכמה זמן יימשכו העבודות. רוב האנשים מגלים כי השינוי דורש מהם מאמץ מינימלי בכל הנוגע לשגרת היום יום.

החיים בבית לאחר התקנת המעלית

לאחר ההתקנה של המעלית החיים בבית משתנים. האנשים בבית יכולים להגיע לכל מקום בלי כל קושי והמגבלה שהייתה בעבר לא קיימת עוד. כמובן, חשוב לבצע עבודות תחזוקה על פי הצורך ולהתייעץ עם החברה בכל שאלה שעולה גם לאחר ביצוע ההתקנה.