בריכות ביתיות

בריכות ביתיות – בחרו את הבריכה המתאימה לכם

בריכות ביתיות הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחצרות הבתים. הזמינות שלהן יחד עם העלייה המשמעותית בטמפרטורות בשנים האחרונות והחששות המוצדקים מכניסה לבריכות הציבוריות, הובילו לכך שיותר ויותר משפחות בחרו ליהנות מהן בקיץ. היתרונות של הצבת בריכה רבים: זמינות כל יום וכל היום, ניקיון ובילוי משפחתי או של הילדים לאורך העונה החמה.

pianowhtside-1000x1000

איפה מומלץ לרכוש את הבריכה?

את הקניה של הבריכה מומלץ לבצע רק בעסק המתמחה בתחום ומחזיק ציוד נלווה. בריכות ביתיות יכולות להגיע במגוון גדלים ועומקים ולכן כדאי בטרם השיחה הראשונית עם החנות (או ההגעה למקום) לבצע בדיקה של השטח הקיים, לבחון אם ישנם מכשולים שעלולים להפריע להצבת הבריכה ולהסתכל על הדגמים הקיימים. המטרה של החנות המתמחה בתחום היא שתוכלו ליהנות מהחוויה המושלמת עבורכם ולכן הצוות יוכל לסייע לכם לבצע את הקנייה הנכונה בהתאם לנתונים הקיימים של המקום.

הציוד הנדרש ליצירת קיץ קריר ונעים

בריכות ביתיות דורשות תפעול בסיסי וכדאי להכיר את הציוד המשמש ברובן. חשוב לציין כי במקרים בהן הבריכה קטנה מאד וכשהיא לא עומדת עם המים במקום קבוע, לא כל הציוד יידרש. הציוד הקיים: בריכת השחייה המגיעה במידות וצורות שונות, פילטר המיועד לניקוי המים, מתקן כלור השומר על סטריליות המים, רשת ניקוי לשימוש עצמי ולמעוניינים בכך ניתן אפילו לרכוש חימום סולארי למים ולשמור על הטמפרטורה הנעימה ביותר.

משחקי בריכה

אם תרצו להשלים את החוויה הקיצית שלכם תוכלו למצוא גם מגוון משחקים. חלקם מיועדים למים בלבד ולבריכות בחצר וחלקם יכולים לשמש גם מחוצה לה. במידה ותרצו בכך תוכלו להציב עמדת כדורסל, רשת כדורעף, מזרני מים, אבוב קטן ולשחק עם כדור מתנפח המיועד למשחק בתוך המים.