ניקיון דירה מקבלן – בשביל מה זה טוב?

רכישת דירה חדשה מקבלן היא אירוע מרגש שטומן בתוכו המון יתרונות. עם זאת, צריך לזכור שהאחריות של הקבלן לגבי הניקיון של הדירה היא פחות או יותר מוגבלת. כך למשל רוב הקבלנים מתחייבים לניקיון בסיסי בלבד ולפינוי של פסולת הבניין, אך אין להם את הכלים או את המוטיבציה להבריק את הרצפות ולנקות את הקירות. חוץ מזה, קבלן מחויב לכל בעלי הדירות החדשות באותה מידה וקשה לתאם מולו שירותי ניקיון ספציפיים.

הפתרון הוא לתאם את השירות של ניקיון דירה מקבלן מול חברה מקצועית. חברת ניקיון מקצועית יכולה לקחת על עצמה את הפרויקט מא' ועד ת', לדאוג להעסקת אנשי מקצוע וגם לפקח עליהם מקרוב. במקביל, חברה מקצועית גם תדע באיזה חומרי ניקיון להשתמש על מנת להבריק את הדירה החדשה אפילו אחרי הצטברות של חומרי בניין וטיח.

למה משתלם להזמין ניקיון דירה מקבלן?

הבעיה היא שאנשים שקונים דירה חדשה מקבלן בדרך כלל מתמתחים עד כמה שהם יכולים מבחינת מסגרת התקציב. בהקשר הזה, מובן מאליו מדוע רבים מהם גם תוהים למה להם לשלם על השירות של ניקיון דירה מקבלן. עם זאת, צריך לבחון את העניין לעומק כי כך מגלים שמשתלם יותר להזמין את השירות של ניקיון מקצועי מאשר לנסות לעשות את זה לבד.

קודם כל, יש להקדים ולומר שאין שום אפשרות להיכנס לדירה חדשה מקבלן בלי לנקות אותה. גם אם הקבלן יגלה המון רצון טוב, סביר להניח שהדירה תהיה מלאה באבק ובשאריות של חומרי בניין. מכאן והלאה, השאלה היא האם לאבד ימי עבודה ולסבול מכאבי גב – או להעביר את האחריות על ניקיון דירה מקבלן לידיים של חברה מקצועית.