הרקע מאחורי טיול לפיליפינים

טיול לפיליפינים זוכה להצלחה כיעד תיירותי כי הוא מציע מחירים נוחים לצד מגוון רחב של אטרקציות, פעילויות ואפשרויות בילוי. עם זאת, לא כל מי שבוחר באיי הפיליפינים כיעד תיירותי מכיר את הרקע של האזור. דווקא הרקע ההיסטורי של רפובליקת הפיליפינים הוא זה שצריך לקבל את מלוא תשומת הלב מצד התיירים והמבקרים. בהמשך, ניתן גם לשלב את האופן שבו היכרות עם הרקע הזה קובעת את סוג האטרקציות והפעילויות שאותן מכניסים אל המסלול.

טיול לפיליפינים מתקיים קודם כל ברפובליקה שמורכבת מ-7,641 איים. המיקום במערב האוקיינוס השקט משפיע בצורה מהותית על הדמוגרפיה ועל הגיאוגרפיה של איי הפיליפינים, אך מבחינה היסטורית מדובר על אחת משתי המדינות היחידות במזרח אסיה שבה רוב האוכלוסייה היא קתולית. למעשה, זו לא רק עדות לשליטה הספרדית באיי הפיליפינים – אלא גם סיבה טובה לכך שישראלים בוחרים טיול לפיליפינים על פני האלטרנטיבות.

מה יש לעשות במהלך הטיול?

הרקע מאחורי טיול לפיליפינים מגלה מה אפשר לעשות אם מגיעים אל היעד הזה למשך מספר ימים רצופים. אפשרות אחת היא לנחות בעיר הבירה מנילה ולהקדיש לה כמה שעות של טיולים, ביקורים במוזיאונים והיכרות עם התרבות המקומית. אפשרות אחרת היא לנחות במנילה אך להמשיך מיד לאחר מכן אל האי לוזון, בעוד אפשרות נוספת היא לקיים את רוב המסלול של טיול לפיליפינים דווקא באיים הקטנים יותר.

בשורה התחתונה, טיול לפיליפינים מגלם בתוכו שורה ארוכה של אפשרויות כי הוא נערך ביעד אקזוטי יוצא מגדר הרגיל. היעד הזה מוכיח את עצמו גם אצל מבוגרים וגם אצל צעירים ומסתבר שהוא זוכה להמון הצלחה אצל ישראלים. חוץ מזה, לאיי הפיליפינים יש המון מה להציע בטיול מאורגן.