עו"ד תעבורה אמין

עו"ד תעבורה יכול להיות זה שיעזור לכם להשיג את הרישיון שלכם מחדש אך יכול להיות שמשהו שתעשו בדרך לא יהיה נכון, ויפגע בסיכויים. לא רק עורך הדין יכול לעזור לכם אלא גם אתם צריכים ויכולים לעזור לעצמכם, וזה הזמן להבין כמה פרטים חשובים על התהליך שאתם צריכים לעבור איתו.

אסור לכם להסתיר ממנו

אתם לא יכולים, והאמת גם שלא כדאי לכם להסתיר ממנו דברים. אם תסתירו פרטים מעו"ד תעבורה יכול להיות שבהמשך הדיונים בבית המשפט יתגלו הפרטים הללו ואתם תהיו בבעיה קשה. לאחר שהצלחתם לבצע בחירה של עו"ד תעבורה אמין שאתם סומכים עליו אתם חייבים לספר לו כל מה שיש לכם לספר ויכול להיות קשור למקרה. למעשה אפילו אם נראה לכם שאותו פרט לא קשור לעבירה שביצעתם אתם יכולים לספר לו הכל וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא פוגעים בסיכויים שלכם בתיק.

אסור לכם לשקר לו

אחרי שהבנו שאי אפשר להסתיר מעורך הדין כלום אתם צריכים לזכור שאם הוא שואל אתכם שאלה מסוימת אתם חייבים לומר לו את האמת. מי שמשקר לעורך הדין שלו למעשה פספס את הפואנטה של שכירת השירותים שלו. אסור לכם לשקר לעו"ד תעבורה כמו שאסור לכם לשקר לאף עורך דין אחר ובטח לא לשופט. אתם יכולים לשמור על זכות השתיקה אך אם שואלים אתכם דבר מסוים אתם לא יכולים לומר דבר שקר מה שיכול להרוס לחלוטין את האמינות של עדותכם.

אסור לכם לזלזל בו

אסור בשום פנים ואופן לזלזל במה שעורך הדין אומר לכם. אם לא נראה לכם שהוא מקצועי ומתאים למשימה אתם יכולים להחליף אותו אך לעולם אל תזלזלו במה שהוא אומר או תעשו הפוך. עו"ד תעבורה מבין הרבה יותר מכם בנושא ולכן אתם חייבים להקשיב לו גם אם זה בעיניים עצומות.