מימון לרכב

מבולבלים מתהליך קבלת מימון לרכב? לא מבינים מה אתם צריכים להציג ומה משפיע על הריבית? הנה כמה דברים שיעשו לכם סדר בראש ותהליך ההלוואה יהיה הרבה יותר פשוט בעיניכם.

אלו ממסכים נדרשים לקבלת מימון לרכב?

כדי לקבל מימון לרכב אתם צריכים להציג מסמכים שיעזרו לכם להוכיח את יכולת ההחזר שלכם. המסמכים האלו לרוב יהיו תלושי משכורת או הכנסות אחרות שיש לכם כאשר כך תוכלו להבין מה יהיה גובה ההחזר שיאושר לכם, דבר שכמובן צריך לעבור שיקולים נוספים ולא רק חישובים מתמטיים פשוטים של הורדת ההחזר מהמשכורת וניהול משק הבית. אתם חייבים להגיע עם המסמכים האלו גם כאשר מדובר בהלוואה מהירה יחסית.

מה משפיע על הריבית שאצטרך לשלם?

הריבית שתצטרכו לשלם תהיה למעשה הרווח שהגוף הממן יעשה על העסקה כולה, ולכן השאיפה שלו היא שהיא תהיה גבוהה ככל הניתן. גובה הריבית מושפע מיכולת ההחזר שלכם כאשר ככל שיהיה לכם יכולת טובה יותר להחזיר את הסכום שלוויתם כך הריבית יכולה להיות נמוכה יותר כאשר בכל מקרה זה מצריך מיקוח שלכם. כמובן שגם החזרים קצרים יותר וגבוהים יותר יורידו את הריבית.

האם יש צורך בערבונות או ביטחונות?

ערבונות וביטחונות הם למעשה מסמכים שתציגו שמעידים על כך שיש לכם דרך להחזיר את הסכום שקיבלתם במידה ולא תעמדו בתנאי ההחזר. לכן קוראים להם ביטחונות, כאשר אלו יכולים להיות נכסים שיש ברשותכם, כמו למשל דירה, רכב נוסף וכן הלאה. ערבונות לרוב יהיו מאנשים נוספים, כמו למשל אבא, אימא או כל אדם קרוב אחר, כאשר הם יוכלו להציע לכם עזרה במידה ותיקלעו לחוב. אולי זה נשמע לכם קשה ביותר למצוא אנשים שיערבו לכם אך לעתים ערבונות אלו כלל לא יהיו נחוצים.