פריצת כספות

פריצת כספות למשרד

בעלי משרדים רבים משתמשים בכספות על מנת לאחסן מסמכים רגישים, כסף מזומן וציוד יקר ערך. היתרון של כספת מבחינת בעלי משרדים הוא גישה נוחה לציוד במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, תוך שמירה על דיסקרטיות ופרטיות. בעלי העסק או המשרד הם היחידים שמחליטים מי מקבל גישה לכספת ומי יחזיק במפתחות או בקוד. מצד שני, גם הכספת המשוכללת ביותר עלולה לסבול מבלאי ושחיקה ובמקרים כאלה כדאי להקדים ולהזמין פורץ מוסמך.

פורץ מוסמך יכול לבצע פריצת כספות עבור בעלי משרדים בכל שעה של היום או הלילה. הפורץ זמין עבור בעלי משרדים בפריסה ארצית והוא מחזיק בידע הנדרש על מנת לפתור כל תקלה על הצד הטוב ביותר. ניתן למשל ליצור קשר עם פורץ כספות במטרה לבדוק האם הוא יכול לשחזר קומבינציה מסוימת לפתיחת המנעול, או להשתמש בשירותיו כדי לשכפל מפתחות, לפרוץ כספת נעולה, להתקין כספת חדשה וכן הלאה.

פריצת כספות

מה בודקים לפני הזמנת פריצת כספות למשרד?

בעלי משרדים לא יכולים להרשות לעצמם להתפשר על פחות מהטוב ביותר כאשר הם מזמינים מנעולן מוסמך בשביל לקבל שירותי פריצת כספות. עליהם לוודא שמדובר במנעולן אמין שמציב את האינטרס האישי שלהם כלקוחות בראש סדר העדיפויות. כמו כן, כדאי להם לבדוק האם יש המלצות אובייקטיביות על המנעולן ובמידת הצורך להיכנס לאתרי האינטרנט, ליצור קשר עם חברים ובני משפחה או אולי גם להתייעץ עם קולגות.

עוד דבר שכדאי לבעלי משרדים לבדוק הוא האם שירותי הפריצה יכולים להתבצע מחוץ לשעות הפעילות הרגילות של העסק. פריצה בשעות הערב או הלילה עדיפה על פריצה בשעות היום, כי במקרים כאלה העובדים לא מושפעים מהנושא וגם קבלת הקהל לא צפויה להיפגע.